Saturday 22 December 2012

PREMIUM BEAUTIFUL ON PA&MA

Hari ni Reen nak share one article dalam sebuah majalah.Bukan calang-calang majalah yer.PA&MA..


Siapa yang baca majalah ni,for sure yang sudah menjadi ibukan.Tak ketinggalan jugak bakal-bakal ibu.Yang merancang utk berkeluarga pun baca.Yang bukan ibu pun baca.Banyak info2 penting dlm tu utk kita tambah ilmu pengetahuan.


Info yang Reen nak share hari ni tak lain n tak bukan info tentang Premium Beautiful Corset.Ha,dah terang lagi bersuluhkan.Ibu-ibu yang dalam pantang tu,tak payah susah2 dah nak berlilit dgn bengkung zaman dulu.
 sebab :-


* material adalah tebal,so kita akan jadi panas,berpeluh dan tak selesa. 
* lilitan yang terlalu ketat akan membuatkan pergerakan kita terbatas.
* memerlukan pertolongan someone utk melilit bengkung.
* dan tak semua wanita skrg suka pakai bengkung kan.. 


So,kalau fesyen pun ade perubahan,begitu jugak bengkung.Now dah ada bengkung moden iaitu Premium Beautiful, :-


* material adalah daripada jenis 
* regangan 360 darjah.Tiada batasan utk anda bergerak.
* tak perlukan someone utk pakaikan anda pb.
* bertindak kepada semua anggota badan walaupun anda pakai 3 bahagian iaitu Long Bra,Waist Nipper and Long Girdle,but fungsi adalah utk seluruh badan.
* Pb adalah satu-satunya corset yang 70 % KESIHATAN dan 30% KECANTIKKAN.
* Boleh digunakan setiap hari hingga ke hujung nyawa.
* Membongkar pelbagai penyakit dlm badan dgn adanya Healing Crisis
* Tak perlu berdiet utk kurus.Pakai dgn consistance iaitu 8am-5pm.Bukti dlaam 2weeks.Insyaallah,bentuk badan anda sangat cantik,kerana pb corset adalah Pakaian dalam pembentukan badan.
* Mencegah  Kanser Payudara ( Fungsi Long Bra),Membantutkan sel2 barah.Dapat mengenal pasti sekiranya anda menghidapi kanser ovari ( Long Girdle ).
* Menguatkan tulang belakang anda.Lagilah bagi yang duduk menyusukan baby kan.Sangat cepat sakit bahagian belakang.
* Membanyakkan susu badan,mengelak dari berlakunya pembengkakan susu.mencantikkan puting anda (akan mencerahkan sekeliling nipple).Kalau u olls nak tahu,payudara yg sihat adalah melihat pada nipple nya.Dengan Long Bra PB,Cupnya berbentuk piramid yang berfungsi utk menjaga puting kita.Tak seperti bra biasa yg akan menekan puting kita ke dalamkan.betul tak?


Banyak sangat kebaikan PB ni utk wanita,bukan utk ibu lepas bersalin je,but semua wanita perlu memilikinya.Bukan setakat untuk cantik pada pandangan orang,tetapi jagalah kesihatan badan anda utk luar dan dalam.



Bagi yang berminat utk berpantang dengan Premium Beautiful Corset,Fet menyediakan perkhidmatan terbaik utk anda di seluruh negeri.Jangan risau,jika anda belum rasa terpikat lagi dengan Premium Beautiful ni,fet akan memberikan free trial utk u olls,U olls,pakai,rasa n tengok baru lah beli kan.


Berminat untuk buat bisness part time???PB also can generate income for you,Just make ur call now.

No comments :

Post a Comment